تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

همانطور که می دانید، استفاده از حافظه های فلش در بین کاربران بسیار فراوان شده و افراد زیادی از این وسیله برای انتقال آسان و سریع اطلاعات استفاده می کنند. یکی از مهمترین ویژگی های این حافظه ها، اندازه بسیار کوچک آنهاست که حمل نقل آن را آسان می کند. در این پست دانلودها نرم افزاری برای مدیریت انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و حافظه های فلش به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر خواهید بود تا تنها با چند کلیک بتوانید اطلاعات شخصی و ضروری خود را همیشه همراه داشته باشید. نام این نرم افزار Carry it Easy بوده که به شما اجازه می دهد که به راحتی لیست Favorites اینترنت اکسپلورر را بر روی حافظه فلش خود کپی کنید و از آن در محیط های عمومی مثل کافی نت ها استفاده کنید. همچنین بتوانید بدون آنکه ردپایی در سیستم بماند با آسودگی مرور وب بپردازید، اطلاعات ایمیل و دفترچه تلفن خود را همراه داشته باشد و هر جا لازم شد بتوانید ایمیل خود را چک کنید. از دیگر ویژگی های مفید این نرم افزار امکان قرار دادن رمز عبور بر روی تمامی اطلاعات است که در صورت مفقود و یا سرقت USB درایو، افراد ناشناس نتوانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند و تنها به آدرس و شما تلفن شما دسترسی داشته باشند و به این ترتیب بتوانند آن را به شما بازگردانند. این نرم افزار کم حجم، بدون نیاز به نصب بوده و در نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷ قابل اجراست.
 

Carry it Easy 3.0.1.7 مدیریت انتقال اطلاعات حافظه فلش با نرم افزارCarry it Easy plus 3.0.1.7

 دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, :: 19:13 :: نويسنده : فرهان

 

برنامه ای بمنظور حفاظت از اطلاعات روی فلاش مموری ها با گذاشتن پسورد بر روی آن تعدادی افرادی که از حافظ های قابل حمل مانند فلش مموری ، کول دیسک و… استفاده می کنند به شدت رو به افزایش است زیرا این حافظه ها نسبت به اندازه بسیار کوچکند اما علاوه بر داشتن چنین مزیت هایی دارای معایبی نیز هستند که مهمترین آنها سرقت اطلاعات شخصی است که با این نرم افزار شما قادر به قفل کردن اطلاعات خواهید بویکی از بهترین برنامه هایی است که در زمینه رمزگذاری بر روی فلش مموری ها ارائه شده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید علاوه بر رمزگذاری، فلش مموری خودتان را به دو ناحیه ی عمومی و خصوصی تقسیم کنید.اطلاعات موجود در بخش عمومی برای هر فرد قابل مشاهد و دسترسی است اما بخش خصوصی توسط رمز حفاظت می شود که فقط برای فردی که رمز را دارد قابل دسترسی می باشد

 

USB Stick Encryption حفاظت از اطلاعات فلش مموري ها با نرم افزار 2 USB Stick

 

دانلود در ادامه ی مطلب...

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

۱click and lock  برنامه ای جالب برای قفل کردن صفحه دسکتاپ این برنامه به راحتی دسکتاپ شما و ویندوز را غیر فعال میکند و صفحه سیاه رنگی را برای وارد کردن پسورد نشان میدهد که با وارد کردن پسورد صحیح ویندوز فعال میشود .از این برنامه برای زمانی که قصد ترک اتاق خود را برای انجام کاری دارید استفاده نمائید.

 

1 Click And Lock قفل كردن دسكتاپ با نرم افزار 1 click and lock 3

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

 

نرم افزار Stop Software Installation Tool 3.1.1.1 محصول ۱SecurityCenter ، نرم افزاری برای جلوگیری از نصب برنامه ها است. اگر به کامپیوتر شخصی خود خیلی حساس هستید و یا نمی خواهید دیگران در نبود شما برنامه ای بر روی رایانه نصب نمایند ، این نرم افزار بهترین گزینه است.هم اکنون این نرم افزار را از دانلودها می توانید دریافت نمایید.

 

Stop Software Installation Tool جلوگيري از نصب نرم افزار ها در سيستم خود با Stop Software Installation Tool 3.1.1.1

 

دانلود در ادامه ی مطلب..

tak20.loxblog.com تک 20

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها